FAQ

Veelgestelde vragen

Productspecificaties

Het product dat ik zoek staat niet in jullie webshop, kan ik alsnog bij jullie terecht?
  • Dat kan zeker. Bij PULLD maken we niet alleen standaard profielen die snel uit voorraad leverbaar zijn, maar denken wij ook graag mee over op maat gemaakte profielen. Voor meer informatie over onze klant specifieke mogelijkheden en voor contact met onze specialisten verwijzen wij u graag naar www.princefibre.com. Uiteraard kunt u ook eenvoudig contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat. Wij denken graag met u mee over de juiste oplossing voor uw product.

Levering

Kan ik mijn bestelling op meerdere adressen laten leveren?
  • Het is niet mogelijk om uw bestelling op meerdere adressen te laten leveren. Wilt u dit wel? Neem dan contact op voor het bespreken van de mogelijkheden. U kunt het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren aan alle landen binnen de Europese Unie. Woont u buiten de EU en wil u graag bestellen? Neem dan contact op voor het bespreken van de mogelijkheden. U kunt het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Tijdens het plaatsen van je bestelling is het mogelijk een ander afleveradres te kiezen dan het factuuradres. Zodra de bestelling geplaatst is, is het niet mogelijk het afleveradres te wijzigen. Is het noodzakelijk dat het afleveradres gewijzigd wordt na het afronden van de bestelling? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op. Je kunt bellen naar +31 321-316425 of mailen naar sales@princefibre.com en we kijken wat we nog voor je kunnen doen.
Kan ik een andere leverdatum kiezen?
Het is niet mogelijk een andere leverdatum te kiezen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Een bestelling met lengtes korter dan 2500mm¹ en een gewicht onder de 25 kilo worden met Parcel service bezorgt. Deze kunt u binnen 3 dagen, na verzenddatum verwachten.
 
  • Bestellingen die langer zijn dan 2500mm¹ of zwaarder dan 25 kilogram worden met lengte-transport verstuurd. Deze kunt u binnen 5 dagen na verzenddatum verwachten. Dit geldt voor Nederland, buiten Nederland duurt het normaal gesproken langer.
Hoeveel producten hebben jullie op voorraad?
In onze webshop ziet u per productcategorie en lengte hoeveel van dit product op voorraad is. Deze voorraad wordt continu bijgewerkt en is dus altijd actueel. Meer bestellen dan onze voorraad? Dat is uiteraard geen probleem. De levertijden kunnen dan wel iets langer zijn dan normaal.

Verzendingen

Kan ik mijn bestelling op meerdere adressen laten leveren?
  • Het is niet mogelijk om uw bestelling op meerdere adressen te laten leveren. Wilt u dit wel? Neem dan contact op voor het bespreken van de mogelijkheden. U kunt het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  • Zodra uw bestelling klaar staat voor verzending sturen wij u een bericht. Bij Parcel post verzending ontvangt u een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Voor lengtetransport (meer dan 2.500 m1 of meer dan 25 kg) is geen track & trace mogelijkheid bij onze vervoerder. Als het langer duurt dan uiterlijk verwacht, neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
 
  • Zodra uw bestelling verzonden is, sturen wij u een bericht. Een bestelling met lengtes korter dan 2500mm¹ en een gewicht onder de 25 kilo kunt u binnen 3 werkdagen na verzenddatum verwachten (in Nederland).
 
  • Bestellingen langer dan 2500mm¹ of zwaarder dan 25 kilogram worden met lengte-transport verstuurd. Deze kunt u binnen 5 dagen na verzenddatum verwachten (in Nederland).
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  • Alle PULLD-profielen worden geproduceerd in, en verzonden uit onze productiefaciliteit in Dronten. Het is ook mogelijk uw bestelling af te halen. Neem contact op met onze klantenservice voor het bespreken van de mogelijkheden. U kunt het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?
  • In het geval dat een bestelling niet aangekomen is, kun je het beste contact opnemen met ons. Je kunt bellen naar +31 321-316425 of mailen naar sales@princefibre.com. Wij zullen het probleem met je doornemen en met een passende oplossing komen.
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Tijdens het plaatsen van je bestelling is het mogelijk een ander afleveradres te kiezen dan het factuuradres. Zodra de bestelling geplaatst is, is het niet mogelijk het afleveradres te wijzigen. Is het noodzakelijk dat het afleveradres gewijzigd wordt na het afronden van de bestelling? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op. Je kunt bellen naar +31 321-316425 of mailen naar sales@princefibre.com en we kijken wat we nog voor je kunnen doen.
Kan ik een andere leverdatum kiezen?
Het is niet mogelijk een andere leverdatum te kiezen.
Wat zijn de verzendkosten?
Langste profiel in order is maximaal 2,5 meter ?
Totaal gewicht is onder 30 kg ?
1 pakket 2 pakket 3 pakket
UPS tarief Binnenland € 22.00 € 33.00 € 38.00
UPS tarief Benelux + Duitsland € 34.00 € 45.00 € 50.00
UPS tarief Europa overig Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag
UPS tarief VK Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag
UPS tarief buiten Europa Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag
 
Langste profiel in order is langer dan 2,5 meter
t/m 100 kg 100-200kg 200-300kg 300-400kg 400-500kg
Rhenus tarief Binnenland € 43.00 € 55.00 € 58.00 € 60.00 € 62.00
Rhenus tarief Benelux en Duitsland, GB en Italië € 65.00 € 77.00 € 80.00 € 82.00 € 84.00
Rhenus tarief Frankrijk, Spanje, Portugal € 250.00 € 262.00 € 265.00 € 267.00 € 269.00
Rhenus tarief overig Europa € 115.00 € 127.00 € 130.00 € 132.00 € 134.00
Rhenus tarief buiten Europa Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Een bestelling met lengtes korter dan 2500mm¹ en een gewicht onder de 25 kilo worden met Parcel service bezorgt. Deze kunt u binnen 3 dagen, na verzenddatum verwachten.
 
  • Bestellingen die langer zijn dan 2500mm¹ of zwaarder dan 25 kilogram worden met lengte-transport verstuurd. Deze kunt u binnen 5 dagen na verzenddatum verwachten. Dit geldt voor Nederland, buiten Nederland duurt het normaal gesproken langer.

Producten

Wat is een dikwandige buis?
  • Een dikwandige buis, is een buis met een wanddiameter vanaf 1,5 mm. Deze buizen zijn vanwege hun stijfheid erg geschikt voor het gebruik van kracht in combinatie met lichtgewicht.
Wat is een dunwandige buis?
  • Een dunwandige buis, is een buis met een wanddiameter tot 1,5 mm. Deze buizen zijn door hun lichte gewicht erg geschikt voor bewegende onderdelen
Hoe weet ik of het composiet profiel ook past bij mijn product?
  • Composiet is voor een grote verscheidenheid aan toepassingen geschikt. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden, neem dan contact op met een van onze carbon- en glasvezelexperts door te bellen naar +31 321-316425. Zij kunnen u alles uitleggen over de toepassingen. Voor maatwerkvragen kun je terecht bij www.princefibre.com.
Kan ik een product ook eerst testen?
  • Het is mogelijk om een sample op te vragen zodat u het product eerst kan testen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. U kunt het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Kan ik mijn producten ook op maat bestellen?
  • Bij het kiezen van een profiel kunt u deze in stukken laten zagen. Hierdoor kunnen profielen op elke gewenste lengte besteld worden. Wanneer u lengtes korter dan 50 cm wilt laten zagen, dient u contact op te nemen met onze klantenservice omdat daar mogelijk extra kosten aan zijn verbonden. U kunt het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Waar komen de grondstoffen vandaan?
  • Onze grondstoffen komen bijna allemaal uit Europa.
Hoe wordt het product gemaakt?
  • Al onze profielen worden geproduceerd in onze faciliteit in Dronten. Bent u benieuwd naar het productieproces?
    • Vraag dan eenvoudig onze whitepapers aan door te mailen naar sales@princefibre.com.
    • Meld u aan voor onze mailings. U ontvangt dan interessante verdiepende informatie over composiet.
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
  • Wanneer een artikel niet voldoende op voorraad is en de tijd van de levertijdindicatie niet gehaald kan worden, nemen wij altijd contact met u op.
Wat is het verschil tussen carbon en glasvezel?
  • Carbon en glasvezel hebben beide hun eigen kenmerken. Zo heeft glasvezel een isolerende werking en is carbon lichter maar geleidend. Wilt u meer informatie, vraag dan onze whitepapers aan. Dit doet u eenvoudig door te mailen naar sales@princefibre.com. U kunt ook een kijkje nemen op de website van ons moederbedrijf Prince Fibre www.princefibre.com
What is the difference between carbon and fibreglass?
  • Carbon and fibreglass both have their own characteristics. For instance, fibreglass has an insulating effect and carbon is lighter but conductive. If you want more information, request our white papers. You can do this simply by e-mail sales@princefibre.com. You can also take a look at the website of our parent company Prince Fibre www.princefibre.com

Kosten

Werken jullie met staffel of andere kortingen?
Bestellingen boven de 2.000 euro aan waarde komen in aanmerking voor korting. Om dit te bespreken vragen we u contact op te nemen via telefoon of via sales@princefibre.com.
Wat zijn de lever- of transportkosten?
De transportkosten variëren afhankelijk van de producten in uw bestelling en van het land van bestemming. Bevat uw bestellingen alleen profielen van maximaal 2,5meter? En blijft het totaal gewicht onder de 30kg? Dan verzenden wij uw bestelling met UPS en betaalt u de daar geldende tarieven. Bevat uw bestellingen profielen langer dan 2,5meter? Dan verzenden wij uw producten met Rhenus. De specifieke tarieven hangen hier af van het totale gewicht, trapsgewijs oplopend in categoriën per 100kg, en het land van bestemming.
Wat is de prijs van mijn product?
U vindt de prijs van uw product per meter in de webshop. Daarnaast rekenen wij aanvullende transportkosten, deze zijn afhankelijk van de profielen in uw bestelling en van het land van bestemming.

Bestellen

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
  • Bij een geslaagde bestelling ontvangt u een bericht over uw bestelling. Heeft u deze niet ontvangen, neem dan contact op door te bellen naar +31 321-316425 of te mailen naar sales@princefibre.com.
Hoe weet ik dat ik veilig bestel?
  • Het plaatsen van bestellingen doet u op de live PULLD-webshop. Deze herkent u aan de URL pulld.shop. Wij zullen u nooit een link sturen met de vraag om geld over te maken.
 
  • Heeft u in het bestelproces gekozen voor betaling door middel van een factuur? Dan ontvangt u deze factuur per mail. We vragen u zelf deze factuur te voldoen binnen 14 dagen na het plaatsen van uw bestelling.
 
  • Heeft u een verdachte mail ontvangen, zoals een bericht met een link en verzoek om geld over te maken? Stuur deze mail naar ons door en neem contact op.
Is mijn betaling/bestelling gelukt?
  • Heeft u een bestelling gedaan, dan ontvangt u een bevestiging van uw bestelling.
  • De bevestiging sturen wij per mail naar u op. Heeft u een bestelling geplaatst via uw account? Dan kunt u uw bevestiging ook zien in het klantenportaal.
 
Hoe kan ik betalen?
Het is mogelijk om op meerdere manieren uw bestelling af te rekenen. U kunt betalen:
  • Per factuur. Deze factuur betaalt u voorafgaand aan het verzenden van uw bestelling.
  • Via iDEAL. Deze betalingsmethode doet u afsluitend in het bestelproces.
Kan ik jullie product in het buitenland verkopen?
  • Dat kan! Voor meer informatie, neem contact op met: Wim Groothuis . Neem dan contact op door te bellen naar +31 321-316425 of mailen naar sales@princefibre.com.
Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, hoe doe ik dat?
  • Het is niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren na ontvangst van uw order? Dit komt doordat wij vrijwel meteen aan de slag gaan met uw order. Wilt u toch nog iets wijzigen? U kunt het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Ik heb een account, kan ik op rekening betalen?
  • Het is mogelijk om op rekening te betalen wanneer u een zakelijk account heeft. Met een zakelijk account worden uw bestellingen pas na verzending gefactureerd.
Kan ik bestellen zonder account?
  • Ook zonder account is het mogelijk voor u om te bestellen.

Betalen

Waar vind ik mijn factuur?
  • Als u een account heeft aangemaakt dan is de factuur in uw account zichtbaar. Heeft u zonder een account een bestelling geplaatst, dan wordt de factuur u via e-mail direct nagezonden.
Ik heb jullie bedrijfsgegevens nodig, waar vind ik die?
  • Via contact kunt u alle bedrijfsgegevens vinden van PULLD.
  • PULLD is een handelsnaam van Prince Fibre Tech B.V. Dit bedrijf is geregistreerd bij de KVK. Hier kunt u de volledige informatie vinden.

Algemeen

Ik ben verhuisd, hoe wijzig ik mijn adres?
  • De adresgegevens van uw account kunt u eenvoudig wijzigen door te klikken op ‘adres’ in uw accountoverzicht. U kunt deze ook wijzigen door te klikken op deze link.
Hoe wijzig ik mijn inloggegevens?
  • De inloggegevens van uw account kunt u eenvoudig wijzigen via het dashboard van uw account. U kunt deze ook wijzigen door te klikken op deze link.
Hoe kan ik mijn klacht over de bezorgservice indienen?
  • Heeft u een klacht over de bezorging? Neem dan contact op door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
  • Heeft u een klacht over de bezorger of het bezorgbedrijf? Neem dan direct contact op met deze bezorgpartij.
Ik heb een klacht over een product, wat nu?
  • Bij vragen, opmerkingen en klachten kunt u het beste contact opnemen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Waar zijn jullie gevestigd?
  • De productiefaciliteit en het kantoor van PULLD zijn gevestigd in Dronten, Nederland. De contactgegevens zijn als volgt:
    • Vecht 44
    • 8253 PH Dronten
    • Nederland
Hoe kan ik met jullie in contact komen als mijn vraag hier niet tussen staat?
  • Staat uw vraag of antwoord niet in deze lijst, dan kunt u deze vraag eenvoudig stellen door te bellen naar +31 321-316425, te mailen naar sales@princefibre.com of gebruik te maken van onze online chat.
Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?
 
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
  • In het geval dat uw bestelling beschadigd is geleverd, vragen wij u contact op te nemen voor het bespreken van een passende oplossing. We zullen u vragen bewijsmateriaal van gebreken bij ontvangst aan te tonen.
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?
  • U mag verwachten dat alle producten van PULLD aan de gebruikelijke eisen, en normen die daaraan gesteld kunnen worden, voldoen en dat deze vrij zijn van constructieve gebreken. Deze garantie geldt gedurende een periode van 1 jaar na leveringsdatum.
I have an account, can I pay on credit?
It is possible to pay on credit if you have a business account.
Ik heb een account, kan ik op rekening betalen?
Ja, wanneer u een zakelijk account heeft, worden uw bestellingen na verzending gefactureerd.
Hoe maak ik een zakelijk account aan?
  • Als u zakelijk wilt bestellen en achteraf via factuur wil betalen, dan vragen we u een account aan te maken en hierbij het btw-nummer van uw bedrijf door te geven. Komt u hier niet uit? Stuur dan een een mail naar sales@princefibre.com. Wij helpen u graag verder.
Kan ik korting krijgen wanneer ik meer bestel?
  • Bestellingen boven de 2.000 euro aan waarde komen in aanmerking voor korting. Om dit te bespreken vragen we u telefonisch contact op te nemen via +31 321-316425 of te mailen naar sales@princefibre.com.
Waar kan ik mijn account gegevens zien/wijzigen?
Stuur ons een email met uw vraag en wij beantwoorden deze zo spoedig mogelijk.
Bel ons voor vrijblijvend advies of een offerte.